Gasztronómiai kísérleteimről és élményeimről dióhéjban.

Viktor konyhája

Viktor konyhája

W35 fire in the hole a hamburger napok, Millenáris

2016. július 02. - V1ttori0

Pár barátommal jártunk kint a Millenáris parkban rendezett hamburger napokon a múlt héten. Sok lehetőség közül az egyik választásunk a W35 "fire in the hole" fantázia nevű hamburgerére esett. A rendezvényen a burger egy kisebb változatát lehetett megvásárolni, természetesen alacsonyabb áron.

A burger minden összetevőjével elégedett voltam, a húst nem sütötték túl, a szósz Ízvilágával és a zsemlével is elégedett voltam, viszont a "legendás" átütő erősséget nem éreztem rajta, ezért kissé csalódtam benne, mégis összességében elégedett voltam vele.

Szerintem teljesen vállalható hamburger, viszont nem igazán tudom megérteni azokat az anekdotákat, hogy milyen borzalmasan erős... bár lehet, hogy az én ingerküszöbömmel van baj. :) 

A bejegyzés trackback címe:

https://viktorkonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr908862164

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása